Tuesday, January 17, 2012

xberkesempatan

assalamualaikum

tak berkesempatan nak update blog panjang-panjang sebab maybe busy dan buat-buat busy. yang pasti hari ni kena key in data untuk 24 borang.huhu.best giler kan -_-"
tapi xpe dah memang keje aku.
owh ye dah dapat diary untuk tahun ni daripada HQ.
apa agaknya akan aku buat ngan diary tu ek sebab aku ni jenis main tulis je kat kertas mana2 pehtu mula la hilang ^_^
ok la aku nak balik umah dulu.masa keje dah abis


p/s : sabtu pagi baru balik kampung sebab akak umah aku tu dah nak pindah :'(

2 comments:

Pembunuh Tanpa Bayang said...

selesaikan semua urusan penting kamu ya =)

maisarah sarah said...

yang penting pun buat2 mcm xpenting.haha leh x gitu?

msuk keje kul 8 start keje kul 10.lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...