Saturday, January 14, 2012

dah setahun lebih berblog baru tahu -_-"

assalamualaikum

rasanya dah setahun lebih dah aku berblog.tapi baru semalam aku dapat buat entry yang ada video dari youtube.serius aku xtau camne nak letak sebelum ni.haha.pernah gak aku buat entry pasal video dari youtube. tapi video semata la sebab aku xreti nak buat camne.masa tu aku ikut tutorial dari website

tapi website tu maklumatnya bagi aku xcukup lengkap lagi.so aku pun menggogle la untuk mendapatkan maklumat yang full. maka jumpa la dengan blog INI.lepas diperhatikan rupanya blog yang sebelum ni xde bagitau pasal ruangan edit HTML dan compose.patut le puluh kali aku buat haram menjadi =_=

so lepas dah usha2 blog tu aku pun try la buat.and yehaaa menjadi weh.so terhasil la entry malunya aku dekat nick vujivic.thanks banyak-banyak pada owner blog muhammadtarmizi.jasa anda amat dihargai.,hak hak hak

p/s : minggu ni xbalik kampung.so kebosanan di rumah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...