~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Friday, January 13, 2012

malunya aku dekat Nick Vujivic

assalamualaikum

korang kenal x sape Nick Vujivic tu?aku pun baru je tadi kenal dia kat youtube.dan terus rasa malu sangat kalo aku kena berhadapan dengan dia.seriously malu!!

sebabnya dia seorang yang cacat anggota tapi masih boleh buat segala yang dia suka dan dia tidak mengeluh dengan kecacatan yang dialaminya.respect sangat kat dia.sedangkan aku ni yang cukup sifatnya selalu mengeluh terhadap sesuatu perkara.betapa buruk nya perangai aku jika dibandingkan dengan dia.

pape pun korang usha la video kat bawah ni.nangis kot aku tengok vidoe ni.eyh terjujur lak.malu i (owh sebelum tu pause dulu lagu yg sedia ada dalam blog aku ni.kat bawah sekali ye)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...