Wednesday, January 18, 2012

petang-petang waktu untuk blur

assalamualaikum

huit!!tengah buat mende tu?haha kemalasan weh.lepas siap key in data, buat surat, print bagai , aku pun terus rasa malas nak sambung wat keje.so ngadap je la kertas-kertas atas meja ni sambil check borang tu lengkap ke x.malas okeh nak key in lagi.muahaha

kalo tiba waktu petang-petang cam gini jangan la suruh aku baca ayat yang susah nak paham pehtu panjang-panjang.sebabnya waktu petang adalah waktu blur aku.kalo time ok xde la blur.tapi bila datang blur aku tu, haramm aku xtau walaupun benda yang diberitahu tu simple je.

so kalo nak suruh aku mencerna minda aku ni sila minta sebelum waktu petang.hehe.tapi jangan risau blur aku bukan la di tahap kritikal.masih boleh diajak berbincang. kadang-kadang plak aku paham mende orang cakap tapi buat-buat macam xpaham ^_^

okeh waktu keje dah abis.sila kemas-kemas meja sebab nak balik kan.meja haruslah kemas.supaya esok pagi datang keje xde la rasa serabut.peace yaww~~~


pic masa memula masuk opis bulan 8 aritu
p/s : walau aku malas buat keje tapi keje still siap.so kalo korang malas pun make sure keje siap yep

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...