~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Saturday, December 24, 2011

maksud nama maisarah

assalamualaikum

idea nak buat entry ni tercetus lepas member aku tanya maksud nama aku.maybe dia nak bagi nama untuk anak sedara dia kot.nama aku NUR MAISARAH dan dulu-dulu aku ada tanya kat mak aku maksud nama aku.tapi juz maksud maisarah je sebab nur tu semua dah tau kan maksudnya cahaya.

mak aku kata maksud nama maisarah adalah kesenangan.tetiba time tu mak emo lak, mak kata sebab tu la aku ni hidup nak senang je dah maksud nama pun kesenangan.hahahaa.kira untung la tu aku hidup senang.sebab masa kecik-kecik orang panggil aku maisarah so mereka selalu mendoakan aku ni senang.

selain dari kesenangan maksud nama aku adalah ketenangan, nyaman, kemakmuran dan kekayaan.alhamdulillah semua tu ada dalam diri aku.kalo kata ketenangan, aku xde masalah nak tenangkan diri aku sendiri.sebabnya aku bukan jenis suka marah-marah orang cuma aku ni jenis emo je sikit-sikit.tapi xlama pun emo aku tu.

nyaman dan kemakmuran lak aku rasa lebih kurang je dengan rasa selesa dalam hidup aku dan keluarga aku.yelah aku rasa hidup aku ni xde la selalu sangat berdepan dengan dugaan yang berat,kadang-kadang ada jugak.agpun aku kan single so hidup aku aman makmur dengan jayanya tanpa masalah nak bergaduh dengan pakwe.

kalo bab kekayaan, aku rasa aku dah cukup kaya dah.sebab nya aku ada akal,sihat tubuh badan, ilmu dan lain-lain.ustazah aku pernah cakap kita semua ni kaya sebab kita ada akal yang x ternilai harganya.sebab tu la aku dengan yakin nya kata aku ni kaya ^_^

ok la aku sebenarnya melalut je ni.aku xde odea nak tulis ayat cantik-cantik.so pada yang nak bagi nama anak boleh la letak nama maisarah.mana tau rezeki Allah leh membesar sihat macam aku.hehee.terima kasih pada mak dan ayah sebab bagi nama aku MAISARAH

p/s : saya sayang nama saya selamanya

8 comments:

Pondok Usang said...

sama dgn nama anak buah abg iwan..

Faaein Talip Roy said...

maisarah...

memang sedap nama tu...

patutlah dia sentiasa senang hati je.

hehehe.. ^^,

maisarah sarah said...

nak jadi ank buah abg iwan gak la.ngeeee ^_^


kak faaein : haruslah sedap.hihi
senang ati sokmo dah ni.huhuhu

MizS chLa said...

aq nak name Maisarh jugak la kalo gtu.. boleh? muahaha senang siket ati aku nnti.. hehe

peRmaTa_ aGamA said...

Assalamualaikum Nur Maisarah..

p/s : ( saje nk panggil nama..)

~ sharing is caring..(^_~) ~

maisarah sarah said...

silakan chla.boleh saje.hahaha

wsalam permata agama.hehehe

Pondok Usang said...

lama tak update.. selamat tahun baru..

maisarah sarah said...

haruslah lama sebab mggu lepas cuti smnggu.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...