~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Monday, September 26, 2011

selamat ari lahir kesayangan ku

assalamualaikum

hari ni besday ayah aku...wah sudah 62 tahun umur pak harun sekarang...alhamdulillah ayah masih diberikan kekuatan dan kesihatan yang masih baik.even ada gak kadang-kadang sakit tangan ngan kaki.tapi kalo leh merayap satu pekan tapah sihat la gak tu kan.huhuhu

pagi tadi aku tepon, ayah kata tengah on the way nak ke bidor. nak gi makan mee kari, katanya mak belanja.wah bercinta dua ye..aku kata nape xsuruh mak belanja chicken chop. pehtu ayah kata mak tekak melayu.makan chicken chop nanti muntah lak.hahaha...

tapi xpe la.bila ag nak berchenta dua kan.....bukan tiap2 bulan nak sambut besday..bulan depan sambut besday mak lak...bulan depan nya lagi sambut besday alang ngan apiq.huhuhu.along ngan angah je la yang jarak jauh ngan kitaorang. diaorang bulan 3 ngan bulan 7. kitaorang bulan 9,10 dan 11.huhuhu....

pape pun semoga ayah sihat-sihat selalu dan sentiasa gembira serta dirahmati ALLAH selalu

p/s : sape nak bagi aku hadiah besday???

3 comments:

:.hafsah harun.: said...

slmt ari jadi pakcik...he2
kim slm kt ayh ko ye..nme ayh kita dh sme tu...

maisarah sarah said...

hahaha tenkiu2....leh la nak join jd adik bradik lain bapak.hehehe

:.hafsah harun.: said...

haha blh jerr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...