Friday, September 30, 2011

minta dijauhkan

aSSalamualaikum

korang jenis orang yang macam mana ek?? wah mukadimah baik punyer. agak bangang punyer permulaan ayat kan.huhuhu sebenarnya aku xtau la memang habit aku or sebab aku terlalu care pasal sesuatu tu sampaikan bila nak tido pun asyik teringat je pasal sesuatu tu.

jenis aku ni boleh kata macam orang yang terlalu suka pikir macam-macam. padahal benda tu maybe bukan masalah aku or mungkin juga bukan sesuatu yang penting untuk difikir. selain tu kadang-kadang benda tu simple tapi otak aku dikerah untuk pikir sesuatu tu menjadi sesuatu yang sangat sukar.

so what should i do??

bukan mudah untuk aku biarkan semua tu berlalu dan bukan juga niat aku untuk merosakkan ikatan persahabatan yang terbina selama hampir 6 tahun tu. tapi xmustahil dengan cara mereka mengaitkan aku dalam hal ni akan menyebabkan ikatan persahabatan itu terputus jua suatu hari nanti.

hati manusia kita xboleh nak jangka kan. kadang dia boleh bersabar dan kadang dia akan merasa tercabar. cuma kita sendiri yang akan membuat dia memilih untuk bersabar atau tercabar. aku cuma harap persahabatan ini akan kekal terjalin buat selamanya. jauhkan la sifat marah dan benci dalam dirinya terhadap ku ini.
p/s: mood terlebey feeling lak arini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...