Monday, September 19, 2011

apa macam???

assalamualaikum

arini pepagi ag dah merempit dari tapah ke seri iskandar.memula memang bajet nak balik semalam.sekali ujan da,,,,so ditangguhkan dan balik arini.tengok2 arini ag lebat ujan.dari kampar ke seri iskandar, aku mandi ujan.terbaik betul la =_=

melihat kepada keadaan aku xjadi balik semalam, mak aku pun mengusulkan satu cadangan masa aku tengah makan.


mak: balik lain kali belajar la balik bawak kete.boleh bawak kete ayah tu nanti.bila nak retinya bawak kete.
aku: ayah yang xbagi bawak.dulu adik nak bawak dah.
ayah : bila lak aku xbagi bawak??
aku: ada aritu ayah xbagi.agpun malas la. ujan tu time nak balik tapah atau balik seri iskandar je.waktu keje xde hal.leh jalan kaki.hehehe
mak : yela.kurang2 leh la bawak kete tu.kitaorang kalo pape kete angah ada kat sini.
aku : hurm.....


tapi lepas kejadian pagi tadi yang memaksa aku merempit di tengah ujan, aku terpikir.rasa-rasanya memang aku kena gak belajar bawak kete.lesen dah lama dapat tapi buat gambo je.

masalah utama sekarang adalah.aku sangat2 malas dan aku sebenarnya berani je bawak.tapi kena bawak kat jalan besar la.kalo jalan kat umah aku tu memang xla.sempit yang amat.ag satu aku ni agak2 seram sikit kalo nak bawak kete tang trafic light.bila dah berhenti tu dan nak jalan balik confirm enjin mati.hahaha.tu la yang selalu jadi masa aku belajar kete dulu.

so tunggu je la nanti camne.nak bawak ke x.hehehe.tapi buat masa skang jawapannya adalah KEMALASAN.tunggu sifat KERAJINAN tu datang

p/s : penat melayan kerenah orang yang kira nak senang je

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...