Thursday, September 15, 2011

SEDIH GILER!!!!

assalamualaikum...

malam semalam aku rembat macam-macam movie dari katherine aka housemate warga filipina aku tu.masa tu aku juz pasang bateri je kat laptop.lepas dah save semua story dalam hard disk aku dengan excitednya aku bawak laptop masuk bilik sebab bateri aku dah dihujung nyawa.

masuk je dalam bilik aku on la suis laptop.sekali boleh lak dia xmenyala.sebelum ni kalo lampu dia xmenyala, aku pusing-pusingkan elok la dia.tapi semalam TIDAK.oh demn!!!jenuh aku menggentel wayar tu nak bagi elok balik.tapi xberhasil jugak....
wayar bahagian seperti gambar ni la yang jahanam.wayar  dari plug ke bateri tu xde mende pun

sedih giler aku.nak sangat tengok citer tinker bell masa tu.lagipun jam baru kul 9.25pm...masih awal untuk aku tido.aku pun call akak aku tanya berapa harga charger laptop acer tu....dia kata xmain la harga puluh2.suma ratus je.melainkan yang xori.huwaaaa.....melayang ag duit aku .

bulan ni agak sengkek sikit la.sebab ada benda nak kena settle.nasib baik la gaji bulan ni xlama je ag.tapi yang xbestnya hasrat nak beli phone baru kena tunda lagi la.huwaaaaaa.....

xpela aku relakan je la duit melayang.xleh idup kot xde laptop.sebab tu je la satu-satunya benda yang aku guna untuk ilangkan bosan selain dari novel.tadi mak dah call kan uncle sam tanya harga charger tu.dia kata yang ori dalam RM180 dan yang xori dalam RM 90.so mana satu yang patut aku pilih.dia kata xpe beli yang xori. tapi kalo ikut aku baik amik yang ori sebab mungkin tahan lama. so  PENDAPAT korang plak camne????cepat-cepat tolong settlekan masalah aku ni.huhuhu

p/s : melayang ag duit aku.ada yang nak tolong sponsor x??

1 comment:

cik seliporjepon said...

baik beli yang ori jer sarah. kalo xori nie jaminan xder sngat. bior sengkek kejap janji puas hati. drpd ko beli xori, nti cepat rosak n kena beli ag..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...