Tuesday, September 6, 2011

facebook dan twitter

selamat ari rayer!!!!arini aku dah start keje dah.macam bese dalam keje tengah berlambak pun aku still boleh on9 sampai ke petang.hahaha....agak banyak sebenarnya keje aku.tapi buat2 macam xde je.weeee *ngamuk bos kecik* hahaha

sape ada akaun facebook dan twitter boleh la add aku.tapi sila mentionkan korang adalah blogger jugak.kalo xnanti aku xapprove -_- .  tapi aku rasa kalo nak add better di fb je.sebabnya aku sangat2 lembabs guna twitter *macam la ada yang nak add*
dedulu aku ada facebook je.pehtu dah kecoh orang dok kata twitter ag best.aku pun buat la.sekali hamek ko haram aku xtau nak guna twitter tu.nak follow ke, cari friends ke suma aku xreti. gatai tangan namanya tu.dah xtau sibuk gak nak buat twitter.demn!!

motif utama entry ni dibuat adalah untuk mencari insan yang baik ati yang sudi ajar aku guna twitter.hehehe sebabnya aku rasa dak opis aku selalu main fb je xnampak pun main twitter.pleaseee..sape2 baik ati  *sambil buat muka bajet comey*

p/s: kalo ada yang sudi nak ajar sila2 tinggalkan komen k.kalo nak follow twitter aku cuba search maisarah810....*ntah betul ntah idak nama tu yang keluar nanti*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...