Wednesday, September 14, 2011

family yokies...

sape penah tengok citer kartun yokies.ala family si telur yang bujur2 tu.hehehe....aku rasa sape yang lahir sezaman ngan aku mesti penah tengok citer family telur ni.comel siot!!!
sejak-sejak aku dah dewasa ni xde la plak aku nampak citer ni ditayangkan kat tv.kalo xsilap aku dia tayang kat tv1 kot xpun tv 2.sebab masa tu aku xpakai astro ag so xde channel lain.

nak rewind memory jap la.kalo xsilap aku yokies yang pakai suar biru tu anak no dua.yang first kakak diaorang yang pakai skirt pink. yokies suar biru tu bijak dan sangat rajin serta dengar kata. manakala yokies yang suar purple tu sangat-sangat nakal dan malas. asyik nak main je kejenya.

adik diaorang yang suka pegang bear tu lak sangat2 manja ngan mak ayah. dan kalo xsalah gak dalam citer ni selalu ada biawak ke buaya ntah.asyik nak makan diaorang je kejenya. yang aku paling suka adalah design umah diaorang dalam citer ni.soo cuteeeee...siap ada gelongsor ag kat depan umah tu.

ok la.aku pun bukan ingat sangat pun pasal citer ni.tapi citer dia agak menarik gak la.xde la bosan sangat.yang pasti mereka sumer comellll. sori la kalo maklumat2 kat atas tu salah.al maklum la otak dah berkarat skit ^_^

p/s : agak-agak RTM nak tayang ag x citer yokies ni???

2 comments:

Dear bella said...

Sangat best kalau cerita ni ada lagi... Tengah buat assignment pasal cerita ni.. hue hue hue...

maisarah sarah said...

dear bella : kannn...dah la comel2 kartun nya.pastu kelakar lak tu.suka tgk rumah diaorang.cute2 je ada gelongsor suma.huhuhu

course apa yg kena bt assignment psl ni?hehe gud luck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...