Monday, August 29, 2011

selamat datang syawal - selamat tinggal ramadan

salam semua.arini kemungkinan ari last kita semua puasa.sebab kalo ikut kelendar esok dh raya.tapi kan mana cukup 30 ramadan ag kan.so xleh raya la.hahaha

sebenarnya aku ni dah kebosanan. dari semalam aku xtido2 ag ni.now ada kat opis lak untuk bekerja sekerat ari.sepatutnya kena keje sampai petang.tapi bese la buat peraturan sendiri.ada aku kisah kan.hehehe

tujuan utama entry kali ni dah sah2 la nak ucap selamat ari rayer.tapi sebelum tu selamat tinggal pada ramadan.ntah berkesempatan atau x nak jumpa ramadan tahun depan.harap-harap nya amsih sempat ag nak bertemu ramadan tahun 2012 nanti.

mesti semua nya tengah sibuk kan dengan persiapan raya.aku je yang dok tercongok kat opis ni ha.tapi aku xde lak rasa sedih.aku xtau nape, tahun ni memang aku xde rasa langsung nak raya.walau aku excited nak buat biskut raya sekali pun tapi mood raya tu still xde ag.macam mana ni???

tapi pada raya pertama nanti tugas utama aku selain minx maaf bersama2 family adalah melawat kubur arwah abah.aku dah diamanahkan untuk menjenguk kubur abah sebab kak intan xdapat nak balik awal raya kali ni.

yang xbestnya time org sibuk2 buat persiapan raya, aku lak sibuk mencari umah sewa baru.hahhaa.nak buat camne.kalo xcari alamatnya aku kena la menahan rasa hati kat umah tu.so better aku cari dulu then nanti pindah je. perkara yang lagi xbest ag adalah petang ni nak kena merempit lak balik kampung.MALASNYA..... tolong2...

alamak terlebih sudah.ok la aku nak ucap selamat ari raya maaf zahir batin.monx dihalalkan makan minum, isi kandungan entry atau pape je la yang aku teramek. tapi paling utama nak mohon maaf kepada yang membaca blog aku ni andai sepanjang korang abca entry aku, korang ada terasa ati.sorry sangat2...

akhir kata SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN.

p/s: makan lemang jangan lupa aku tau dan paling penting kalo nak main mercun tu hati2 la ye =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...