Tuesday, August 2, 2011

life di ofis baru

salam darls,, nak tau x word yang paling sesuai spnjg sehari setengah aku dok ofis baru ni.wordnya adalah KEBOSANAN. yes aku sgt2 bosan disini.giler arh.sebab barang2 keje aku suma xde kat sini.still ada kat teluk intan ag.xtau la bila diaorg nak amik or hantar barang2 tu.
ofis yg kosong tnpa penghuni
kat ofis pn xde orang.sebabnya pekebun ramai yang xtau ofis ni dh buka.tadi pn ramai2 dtg sumanya pekebun under mirul.sebab kat ofis ni selalunya aku ngan dia je ada.yang ag sorg tu dia still stay ppk ag.jarang gak ar dok sini.so pape pun berdua je la.esk maybe ramai sebab esok bos kecik dh msuk keje.dia cti smpai arini je.ngeh3...xde la bosan sgt kan.huhuhu.
salah stu tmpt di ofis aku.leh main pingpong sblh tu ok.
tapi masalahnya skang ni aku tinggal sorang2 sebab mirul baru je kuar gi lawat kawasan.waaaa bertambah2 bosan.xlarat dah nak on9 je kejenya.adoiyai....

2 comments:

yanamib said...

woo santek partition..leh tmpl2 gbr lg nnt..hehe =P

maisarah sarah said...

uhu yana jgn terpedaya.partition tu mmg cntik tp sgt la kecik.4 kaki je.org hq kata mcm kandang kambing.sggh hampeh.dah la wrna warni.plus kerusi kaler biru.hahaha leh jd tadika dh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...