~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, August 3, 2011

madu???

salam, ada ramai gak kan org yg suka makan/minum madu.tapi kalo ckp madu je kat wife2 korang kompem melenting.melainkan dia tak berfikir negatif dan dia seorang yang baik ati.hehehe.orang kata madu ni musuh org pompuan yang bergelar isteri.

xleh bla kan.xpasal2 je madu tu dipersalahkan.sedangkan madu tu kan baik untuk kesihatan.utk kebaikan madu ni sila usha kat SINI.tapi disebabkan madu tu manis so aku krng minat ngan madu tu.hehehe.abg ipar aku penah makan kot madu lebah tu.aku tgk pn xselera.tambah2 aku ni seriau sikit bila tgk something yang lubang2 kecik ni.macam sarang madu yg lebah2 tu bt tu.
ok sangat seriau
bestnya 'madu' bagi sorg pompuan adalah dpt payung emas.tp itu pn kalo ikhlas le.kalo xikhlas say gudbye je la.tapi kan boleh ke org bersabar bila dgr laki nk kawen lain dan xnak ceraikan dia.tambah2 lak madu dia ni mcm haprak skit.huhuhu

p/s : aku pn xtau apa yang aku taip kat atas ni.bengong sekejap

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...