Monday, August 8, 2011

kesayangan aku

salam semua.xde idea la nak buat entry arini.so aku just nak share je member2 dalam family aku. bermula dgn opah tercinta.umur opah aku skang kalo xsilap dah 86 tahun.opah aku ni rajin sangat bercerita pasal zaman dulu-dulu.dia gak suka bertanya macam2 atau erti kata lainnya menyibuk (^_^).dia nak gak tau segala story walhal dia xberapa dengar.
my lovely opah rahmah
then mak ngan ayah aku lak kawen pada 5/3/1977 means dah 34 tahun diaorang bersama.mak aku tersangat la suka membebel.tapi bila dia xmembebel jadi pelik lak.dan dia memang sangat pandai memasak.ayah aku lak jenis sempoi je dan suka mengusik orang.tapi ngan anak2 dia xde lak nak bergurau senda macam kat luar (-_-").tapi mak ngan ayah aku suka gaduh2 manja.bila diaorang gaduh kitaorang adik beradik kompem gelak.
sangat sayang sama mereka
then akak aku yang sulung ngan brother in law aku.along aku dah umur 30 and abg ipar aku dah 31 kalo xsilap.along aku ni jenis hati tisu dan sangat suka ngan air cond or kipas.mana xnya sepanjang masa nak berkipas je.hahaha.abg ipar aku lak penyokong setia man u dan sangat suka memancing.
feeling2 kononnya
akak aku no 2 umo 28 taun.memang dah tua,dan dia la yang paling garang sekali.dulu mak panggil dia singa betina.sebab garang sangat.hahahaa. anak dia tersangat la bijak.jangan la buat apa2 depan dak kecik tu.nanti habis di follownya.
dak poyo ^_^
akak no 3 umo 24 taun and dia still single.katanya la.dia ni yang paling kurus antara kitaorang adik beradik dan dia la yang ada suara yang paling nyaring@kuat sekali.adoiyai penat kot kalo dengar dia bebel.suara dia bila cakap je dah kuat.dia gak peminat setia kpop dan jpop.kalo dia ada kat umah tu jangan harap nak tengok citer lain melainkan chanel 391.
terkurus plak
last but not least, aku le.heehe umo aku 21.xde nak describe pape pasal orang dah kenal aku.
ok final punya pic si kecik shafik.dia baru nak masuk 2 taun.sangat nakal dan gilerkan kucing serta kunci.sangat takut dengan anjing.hahaha
dak nakal
p/s :saje je ngabiskan mase.hahaha

3 comments:

hanani said...

tak berapa mearik..tambah la citr lagi terutama anak sedara ko tu

hanani said...

tambah sikit citer pasal anak sedara ko tu

maisarah sarah said...

malas =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...