~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Friday, June 10, 2011

Rajin aKu MEmang bertempat...

hello uolzz...tadi blogwalking dok baca pasal konsert af bt dpn masjid kt putrajaya.huhuhu memang xsesuai pn even bkn dpn2 masjid.tp xkan xleh pikir yang org nak berzikir  ngan solat kat masjid.pehtu dak2 af nak menyanyi lak.adusss..rakyat malaysia.hurm...

eyh jauh menyimpang dr tajuk entry.sebenarnya ari ni aku kebosanan sangat2 even sebenarnya keje berlambak2 v(^_^). sebabnya dak ofis aku xramai pun arini.diaorg gi buat KLP(keje luar pejabat). bese la keje diaorg ni nk kena melawat kebun suma.so disebabkan itu aku jadi sangat2 malas untuk buat keje.hahaha
mereka2 gi lawat kebun sawit
padahal permohonan ni banyak yang xsettle ag.tp bukan salah aku pun.dah borang tu xlengkap macam mana nak proses kan.dah call pn suh isi suma2 bagi lengkap.diaorang yang xreti2 nak anta kat kitaorg apa yg aku leh buat.salah aku ke???
borang2 yang xlengkap kawasan aku
ag satu aku ni bakal jd admin aka pembantu tdbir di ofis seri iskandar nnti.tapi satu apa pun aku xbca ag dari kak nurul.tetiba nnti dpt memo kata ofis buka bulan 7 mmg mati aku nak handle.dah otak kosong psl admin.hahaha..sebab tu aku kata rajin aku ni bertempat.maksudnya hanya rajin waktu diperlukan je.hahhaa.sengal!!!
termenung la aku macam ni bila xtau pape
tapi xpe ptg ni aku blaja ngan kak nurul sbb ptg ni aku mls nk wat keje aku.hehehe.but now kita enjoy.so saya sangat rajin nk blogwalking skang ni.sape2 nk suh sy blog walking sila tinggalkan link k.hehehe

p/s : agak2 aku makan gaji buta ke ek??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...