Wednesday, June 1, 2011

apiq masuk wad...

as salam semua...aku rasa masuk kali ni dah kali ketiga apiq masuk wad.first sebab kena cirit birit dan juga kurang air dalam badan, second sebab demam dan kali ketiga ni pun sebab demam.ohohoi....anak sedara aku ni memang selalu sakit..selain demam,batuk dan juga cirit birit, dia pn penah kena penyakit kuku dan mulut xsilap aku.
masa kena sakit kuku dan mulut
masa first time dia masuk hospital xnak cakap lak kan..aku pun xmerasa dok hospital mahal mcm apiq.hehehe...sebabnya masa nak anta ayah gi haji taun lepas, apiq memang dah lembik dah.dengan muntah nya cirit nya pehtu muka sembab.memang xmacam apiq yang bese la.selalu dia lincah je.sampai ke kl apiq dok longlai je.

ayah aku yang riso tgk cucu kesayangan dia tu pn suh la bawak gi klinik.agpn dia risau yela dia nak gi haji tgk2 cucu dah macam tu.giler xrisau.so maghrib tu pn akak aku bawak la apiq gi spital.pehtu akak aku kena marah ngan doc sebab lambat bawak apiq gi spital.kata doc badan apiq kurang air.xpasal2 je kena marah.hahaha
masa dekat subang jaya medical centre
so dijadikan story malam tu dr kul 11 lbh apiq dimasukkan ke hospital subang jaya medical centre(sjmc).terpaksa la kan.sebab dah memang nampak teruk.yang aku kata hospital org kaya sebab dr kul 11 malam sampai kul 11.50 pg esoknya tu...bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RM795...ko bayangkan...xsampai sehari ag tu.waduh2...nasib la fulus memang ada masa tu.kalo xkena jadi cleaner la kat sjmc tu.
tgn kena bungkus sebab xnak tempat cucuk tu tercabut masa otw balik tapah
esoknya baru la apiq ok skit leh gelak2, main2 dan ceria skit.kalo xtu aku yang tengok pn takut.memanng sembab dan lembik sangat.sebenarnya masa tu doc xbg apiq kuar ag sebab bdn dia xcukup air ag.tapi mengenangkan dok jauh akak aku minx transfer masuk hospital tapah je.so bawak balik tapah je la.sampai je tapah terus anta gi spital.
teror xapiq pegang botol sebelah jari je.hahaha
tgk tu abis digigitnya
tu semua pic masa kat spital tapah...masa dia msk hospital penang aku xde pic.yang dia masuk semalam pun xde pic ag,hehehe.pape pun semoga shafiq cepat sembuh.nanti leh balik tapah mandi kolam v(^_^)


p/s : sesungguhnya kesakitan itu merupakan penghapusan dosa2 kita.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...