Saturday, April 30, 2011

pic konvo

korang nak tau x.aku konvo aritu pada bulan ogos 2010.even sijil je kan..tapi merasa gak konvo...selalu nya orang dapat pic konvo lepas abis je dr majlis konvo tu ataupun sehari lepas tu..tapi aku nya pic konvo baru dapat 27 april 2011 aritu bersamaan dengan ari rabu.

cuba korang kira skit berapa lama masa diaorang amik...kitaorang dak2 ip nih dah berapi je tunggu pic konvo tu.siap ada yang parents call putrajaya ag tanya nape xdpt gambar konvo...alih2 mamat yang incharge bahagian tu marah plak kan.xprofesional langsung (-_-").

macam2 spekulasi ada sepanjang menanti pic konvo ni sampai umah.ada yang kata photographer tu lari sekali ngan gambar2 konvo la, ip xbayar duit kat photographer tu dan macam2 ag.sengal kan.hehehe..yela xkan la xterfikir kan nape pic konvo xsampai2 ag.aku ingatkan deme nak simpan buat harta je.

tetiba aku balik je umah tadi ada sampul surat besar punya.dalam tu ada dua keping pic dan atu cd.tapi xyah cakap la kan.pic tu pn dah terlipat2 dh.nasib bagi cd.kalo xmacam xberbaloi je pun dpat pic tu.....aishh!!!sangat xmemuaskan.
apa macam??
xcomey!!
tapi xpe.at least ada gak kan gambo konvo.nak tunggu aku smbg study ntah bile lak.hahaha...so pas ni leh la along nak combine pic kitaor 3 beradik.tp tu la aku sorg je la xde topi konvo sebab sijil je.hehehe

p/s : terima je la ngan ati terbuka kan.hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...