Monday, April 25, 2011

jeles ek??? (^_^)

alops guys...tadi aku dapat satu permintaan dari sorang member kat fb..katanya buat la gak entry psl dia.hehehe...so disebabkan aku baik ati maka aku pn merajinkan diri untuk buat entry nih...seriously khas utk ko la helmi sengal.hehehe...
gaya ala2 berkaliber skit.hehehe
aku start kenal dia ni since sekolah agama rakyat..kalo xsilap aku masa darjah 4.karakter dia ni yang paling aku menyampah dedulu adalah MANJA .ha amik ko besar aku tulis tu....hehehe.tau sebab apa aku kata dia ni sangat manja plus something else :

  1. masa gi sekolah agama ayah dia akan anta la kan...dia mesti akan dok depan yang kat bakul tu.gaya macam dia tu kecik je kan masa tu..dah tu anta kat depan kelas lak tu.wah!!!sangat demand.hahaha
  2. suka makan kfc masa dtg sekolah agama(dh la xhulur skit -_-") 
  3. ayah dia pernah tanya kat aku mana nak cari layang2...masa tu aku kat kedai basikal.bese la tengah pam tayar kan.dan masa tu la ayah dia kata "pakcik nak carikan helmi layang2.kang xdpt menangis".hehehe (jgn marah ye mie.lebih kurang gitu le ayatnya)
  4. dia sangat di sayangi oleh ustazah2 kat sekolah agama sebab dia ni pandai arab ngan teror tilawah...ayat skema yang dia akan cakap bila aku kata dia ngada2 plus poyo adalah "ala ko jgn jeles.ustazah suka aku sebab aku cute"...chit!!podah...
  5. mulut yang sangat lazer sebab kadang2 dia ni cakap memang terasa sampai menusuk kalbu la.
  6. muka ala2 jambu yang konon nya macam k-pop or j-pop.hehehe..sangat perasan.
  7. kalo xsilap aku dia akan menangis bila xdpt ape yg dia nak.
menangis seperti ini??rasanya teruk ag kot.hahaha
masa sekolah dulu dah sah2 xrapat kan sebab aku xberapa suka ngan kemanjaan dia tu.hahaha..so lepas sekolah agama aku xde la nak terjumpa dia dh.even dia pn dok kat tapah gak kan.one day masa aku gi mana ntah kat pekan tapah tu aku ternampak macam dia.tapi aku bt xtau je la even aku tau tu dia.sebabnya dia kompem xkenal aku.kalo azzren dia kenal la kot.hehehe

dijadikan cerita zaman2 fb tengah femes ni aku pn mencari la kawan2 lama aku kan.so aku ternampak page dia dan aku terus tekan 'add as friend'....sebab aku kenal dia selain dari mutual friends adalah muka jambu dia.hahaha...xleh lupa kot muka selenges dia plus terus teringat perangai manja dia masa sekolah dulu.
jambu xrupa dia..boleh la kan dikategorikan jambu.hihihi
so bila dia dh approve aku mcm bese la biarkan je dlm friend list.hahaha.kejam kan.tetiba dia ada anta post kat fb kata dia macam kenal aku tapi igt2 lupa.sengal kan...aku punya la baik ati selalu kenal dia.dia leh kata gitu.hampeh betul.start dri tu la kuar segala story pasal kemanjaan dia dulu tu.dari story dia makan kfc smbil naik moto yang dok dalam bakul tu sampai la dia menangis kat sekolah.hahaha

tapi yang aku respect kat mamat ni sebab dia seorang yang pandai hormatkan orang tua dan mungkin lebih bersopan santun kot.even ngan member2 dia agak hawau skit tapi dia sangat2 manja ngan parents dia terutama ummi dia.wah kalo nak tau apa yang dia minx pasti akan ditunaikan even nampak macam susah skit la.contohnya masa dia nak gi korea ritu..dapat sponsor kot dari family..tapi kan ko jadi ke gi korea ritu mie??
with his ummi kalo xsilap aku
so setakat ni je la dulu.coz otak aku dh blur la.hehehe...yang penting persahabatan perlu dijaga (^_^)

p/s : jangan mare ar mr helmi..saje je buat luahan hati skit pasal dolu2.hahaha





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...