Tuesday, March 27, 2012

Ya Allah merdunya

assalamualaikum

semalam macam biasa aku dok blogwalking satu malaysia.sebabnya broadband aku baru dibayar.muahaha.dok baca satu entry dari blogger yang pandai buat doodle iaitu apit.entry pasal bacaan fatihah yang merdu.

so aku try la bukak link youtube tu dan dengar.ya Allah memang merdu sangat-sangat.aku rasa yang baca tu budak kecik.kalo dihayati betul-betul bacaan tu, ianya mampu menitiskan air mata.tersangat merdu suara nya.rasa macam nak dengar panjang lagi bacaan dia

meh sini usha video tu [pause lagu background muzik dulu ye]



so macam mana...best x?merdu kan.rasa nak pasang ari2 dengar bacaan dia.lebih merdu dari lagu-lagu yang ada zaman sekarang.betapa cantiknya bahasa ciptaan Illahi.

ada lagi satu video yang aku nak share.tapi ni video pasal maksud bacaan dalam solat kita.video ni sangat menarik sebab pendekatan yang digunakan tu sesuai dengan remaja zaman sekarang.dia menggunakan teknik melukis di dalam video tersebut.aku sangat2 suka video macam ni.

walau macam mana pun yang paling penting adalah maksud yang hendak disampaikan dalam video tu.kalau sekadar suka tengok tapi xcuba ambil ilmu tu xguna jugak kan



so ulasan anda?hehe dua tu antara video latest yang aku tgk.best kan.ahaks chill ^_^

p/s : need a guide

2 comments:

Juliet_iRa~" said...

mn yg baik tu eloklah diamalkan..hee

suka gak tgk dia buat makna bcaan dlm solat tu..mcm peta minda pn ada..sng faham..:)

maisarah sarah said...

kann..hehe..suka tengok.comel je.yang penting dapat tamabh ilmu.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...