Friday, March 16, 2012

[LAGU 2] - sudah cukup sudah

assalamualaikum

arini nak update pasal lagu nirwana band lak.semalam aku dah update lagu masa lalu.lagu sudah cukup sudah ni aku start minat bila suria fm siarkan hampir setiap jam.setiap hari bekerja dari pukul 10am-5pm aku akan pasang suria fm online.so selalu sangat aku dengar lagu ni.

lagu ni pernah diminati oleh ramai rakyat malaysia.seperti yang ditulis di fanpage suria fm, lagu ni mencetuskan fenomena secara tiba-tiba.so let's cekidaut la.sila feeling2 okeh ^_^
(jangan lupa pause lagu background muzik blog aku ok)



nyanyi sama-sama jom. LIRIK :

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

p/s : kalau xde ape hal malam esok aku akan ke UTP untuk program chill floor

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...