~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Friday, March 16, 2012

[LAGU 1] - masa lalu

assalamualaikum

aku rasa ni dah lagu kedua dari indonesia yang menyentuh hati aku.lirik dia tu memang mengusik jiwa la.walaupun xde pengalaman kan.sebelum ni lagu dari nirwana band berjaya mencuri minat aku.sekarang ni aku xtau siapa penyanyi asal nya.

ditulis kat video ni namanya zizan.xtau la sama ada namanya memang zizan atau bukan.so let's cekidaut {pause dulu muzik background blog aku ye}



LIRIK :
tiada tetesan air mata
ku rasa kini kering sudah
meratapi masa laluku
yang tak berpihak kepadaku

kini engkau ada dimana
ku tak tahu apa kabarmu
mungkinkah nanti ku temui
dirimu yang aku cintai

tertulis kisah cerita kita
begitu indah masa laluku
dia menangis di pelukanku
lalu berkata ”pertahankan aku”

* dimana kini masa laluku
apakah engkau mendengar laguku
yang telah tersaji hanya untukmu
sebagai pelengkap cerita hidupku

(tertulis kisah cerita kita
begitu indah masa laluku
dia menangis di pelukanku
lalu berkata ”pertahankan aku”)

repeat * [2x]

sebagai pelengkap uuh uuh cerita hidupku


p/s : nanti aku update pasal MV nirwana band tu ek

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...