Friday, July 29, 2011

terima kasih wira-wira ku

yes terima kasih pada wira-wira harimau malaya.walaupun mereka tidak menang tapi aku xrasa kecewa yang teramat sangat.sebab per??sebab mereka telah berusaha memperjuangkan diri mereka utk memastikan pasukan malaysia menang dan memberikan kegembiraan kepada penyokong2 malaysia.

tapi sayang seribu kali sayang ternyata rezeki belum berpihak pada pasukan kita.xmengapa wahai wiraku.sesugguhnya korang xperlu nak minx maaf pada penyokong2 sebab kalo diaorang ikhlas menyokong pasukan malaysia, diaorang akan tetap menyokong walau menang ataupun kalah.

bagi penyokong yang xikhlas menyokong pasukan harimau malaya plak akan ada kata2 makian selepas pasukan malaysia kalah.contohnya pada malam tadi.sebaik je tamat game malaysia vs singapore macam2 kata2 yang kuar dari mulut penyokong.sampaikan di fb je dah macam2 page yang dihasilkan.

betul kan manusia memang x pernah bersyukur dengan apa yang kita ada.bila menang bukan main ag sorak nya, pujian pun melambung2 sampai langit ke 7.tapi bila kalah pun kritikan melambung2 gak sampai neraka ke 7.apa la yang ada dalam kepala otak diaorg kan.mentaliti masyarakat msia belum betul2 berilmu rasanya.

salah satu page yang aku rasa xpatut wujud adalah SINI.kejam betul sape yg bt page tu.xsedar ke coach raja tu la yang bentuk diaorg sblm2 ni smpai menang sukan sea ngan aff suzuki.kalo harapkan coach lain belum tntu lagi.tp coach raja dh buktikan dh.haisshhh!!!xtau la aku.sedih rasa bila tgk ada page2 yg mcm tu.

ag satu diaorg kalah arini pn bermaruah ar.bermati-matian diaorg main.penyokong2 yang xbertanggungjawab suma tu sesuka ati je ngutuk yg bkn2.xtgk ke cara player singapore main td.asyik2 jatuh then buat2 sakit teruk sgt.smpai kan game tergendala beberapa minit.pehtu kuar pdng jap xsmpai 5 minit dh masuk balik.boleh nampak la taktik diaorg kt situ.org2 malaysia ni bukan nya bodoh2.
kapten malaysia smlm
tu sebab ramai yang komen player2 dr singapore leh jd pelakon.sebab pndai sgt nk bawak watak org cedera.leh kata asal jatuh je nk break lelama.pe kehal kan.tp tu suma taktik je tu.sape yang ajar player2 tu kalo bukan coach diaorg kan.hurm...ntah la.

yang pasti mentaliti penyokong2 mestilah ditukar supaya xjd lagi perkara mcm ni.kecewa mmg la kecewa tp cuba bayangkan kita yang jd player2 tu dh terpaksa mengadap penyokong2 yang mcm tu.xke kita pn sedih.fiir2 kan la

p/s : akan tetap menyokong harimau malaya sampai bila2.

5 comments:

Isteri Encek Bard said...

tahniah buat Malaysia

maisarah sarah said...

yeah!!tahniah malaysia.syg sma mereka ketat2.huhuhu

azreen said...

0ke mkcik,
aku bru nk k0men..
hehe..
pd aku la kn team mesia da cube s'abis baek da..
tp tade rezki lg..
singap0re ad pertahan yg kuat
tp g0alkeaper dye bese jer..
tp mesia lak s'balik nye..
at least team mesia da wt yg t'baek kn..

maisarah sarah said...

oit mkcik.hahaha.pertahanan xleh sbt kuat2 sbb muslim ahmad jga pertahanan.ehehe.ngengada je singa tu

maisarah sarah said...

L: pose2.hehehe pas abis pose leh bawak milo k.selamat berpose gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...