Tuesday, July 19, 2011

siapa dia???

siapakah mamat berwajah jambu ini??
hai guys...nampak x muka mamat ensem diatas tu.huhuhu,sape penah follow entry aku sebelum ni di SINI maka org tu akan kenal siapa mamat ni.sebenarnya aku xtau nak story pe psl mamat ni.tapi disebabkan aku seorang yang baik hati maka aku memerahkan kudrat otak aku utk memikirkan mengenai input entry kali ni.yeay!!

ok la.maybe aku story serba sikit je la pasal dia kot.dia ni skang merupakan student UTM (universiti teknologi malaysia) dan kalo xsilap aku dia amik degree.yolah dia kan ag pndai dari aku.sebab tu dia amik degree.hehee.tanggal 15hb julai 2011 lepas dia baru je settle praktikal kat Malaysia Airports Holdings Berhad.

tapi aku xsure dia praktikal sebagai ape.so pada yang nak tau pasal airlines maybe blh try pm dia.mana la tau dia leh citer serba sikit.sebab dia kan ada gaya2 pemimpin or peneraju yang baik *ayat terpaksa puji*.
gaya seorang pemimpin tapi ada gak nmpk mcm pakcik2 v(^_^)

tapi seriously dari apa yg aku nmpk dia memang ada ciri2 pemimpin.kadang2 nampak mcm poyo tp itula realitinya.dia mmg bagus dari segi penyampaian *erk betul ke ayat tu*
fine!!syok giler tmpt prktikal cmni
menarik kowt tmpt ni
ok jangan xtau dia ni merupakan kesayangan ustazah2 masa sekolah agama dlu.maybe sebab dia comel dan sopan sangat teror dalam bacaan Quran or tilawah.so pada anak2 gadis di luar sana sila la minx dia jadi suami ok *terpromote sudah*

part yang paling xleh bla sekali bila tgk pic dia gi over the sea yg dia tempek kt fb tu.perghh jeles seyh!!!aku xtau la dia ni memang pelajar kesayangan lect ke pe.asyik berjalan je dia.hahaa.aritu ada gak terdengar  dia nak gi korea after gi beijing.but xsure dia gi ke x.yang pasti kalo dia gi aku dh suruh kim salam kat kang hodong.hahaha big bro aku tu.
budak bijak katakan.membaca je kejenya ( >_<)
boodakk yang bajet cute
**pic selepas ini xde kena mengena ngan story...xde idea meyh..so layankan je pic2 ni k.buat story sendiri la ek.hehehe
skandal??hehehe dh mcm dia pnya tunang lak.
dia perasan nak jadi seperti jejaka sebelah kiri.huh!!!xsama langsung
sangat kelakar bila rupa dia jd kontroversi sbb ada yg kata mcm saiful bukhari.hahaha
ok la cuma satu je nak warning kat sini.beliau adalah orang kesayangan dalam family nya pun *terjadi jozan lak * especially dr parents dia.so pada bakal2 aweks or wife wanna be dia jgn jeles2 k.xdapat dibendung ag dah anak manja sorang ni  v(^_^)

p/s :sori la bro helmi...tgh blur la.so entry kurang menarik.hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...