~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, July 6, 2011

tiada ww arini

salam,,,arini aku xbuat entry wordless wednesday sebab aku tgh kursus kat oriental crystal hotel.*sape2 nak ajak aku kuar leh je.kebosanan le memalam*. so disebabkan itu aku xde pic menarik untuk ww arini.

tapi semalam main giler.disebabkan aku ni hanyalah gadis kampung maka aku sangat2 jarang kuar malam@pagi buta.so semalam lepas lepak2 ngan kak tikah kat hotel kitaorg main giler.aku,gee,ain,farid dan mirul gi melepak.memula igtkan kat area hotel ni je.alih2 pemandu berhemah si mirul chamakh bawak gi serdang kot.

dah dok smbang2 tu tau2 je la.xhengat esoknya ada kelas kan.sampai hotel dekat kul 2 dah.tapi xde hal.bkn slalu pn kan.huhhu

masa dalam kelas amik ko.mata suma pejam je.dah ngantuk sgt dh....hahaha..pedulikan....

p/s : ari jumaat ada ujian ngan present.tapi xprepare pape ag.aishh!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...