Monday, July 25, 2011

dicetak rompak!!!

salam before ramadan.hehehe...arini pagi2 aku telah dicetak rompak kan nya punn.nak tau sape cetak rompak aku??mereka adalah dak2 opis aku.hahaha...semuanya sebab FAIL MEJA.besar betul aura fail meja ni kat opis aku skang.
sebabnya arini kitaorang suma kena anta fail meja tu kat kak nurul utk di compile kan.so bese la kan.dak2 laki selalu keje last minit nya.nyesal print awal2 tadi.hahaha.xpasal2 je kena cetak rompak keje aku.tapi aku xde hal pun.janji masa anta nnti jangan sejibik dgn aku buat.penat woo aku pikir sbb aku pn bt last minit gak.smlm baru siap fail meja tu.
contoh cover dpn
kalo buat sejibik mcm aku memang aku paku sorang2 dalam senyap bagi jadi pontianak *mcm mana paku dlm senyap tu ek*. tapi pape pun hope keje suma settle dan tidak mencopy sesuatu dgn 100% keje aku *warning ni!!*.aku an baik ati, share ramai2.tambah2 dekat bulan pose ni.buat amal jariah skit *walaupun xbrpa nak jariah kan*.

p/s : selamat berpose dan selamat bekerja serta selamat menempuh dugaan berpose nnti \(^_^)/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...