~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Sunday, July 24, 2011

selamat datang wahai ramadan

salam semua...juz wanna say welcome to ramadan al mubarak.kalo tolak arini ada seminggu je ag nak tiba bulan ramadan atau kata melayu nya bulan pose.agak2 sempat xkita habiskan pose sebulan utk tahun ni ek.semoga panjang umo yang Allah berikan pada kita semua untuk melaksanakan ibadah pose ni.
selamat datang ya ramadan
kawan2 ku semua nanti jangan lupa niat tau.agak2 lupa nak niat ari2 juz niat sebulan je terus.tapi aku selalu niat sebulan then ari2 pun aku niat.kira mcm yang ari2 tu tambahan la.kalo terlupa at least niat sebulan tu dh ada.tapi jgn la ko gi niat sebulan masa dah ari ke 15 pose.xde maknanya dah.
semoga kita semua dapat menempuh dugaan sepanjang berpuasa dan meningkatkan amalan di bulan mulia ni.moga diberkati.pada adik2,kakak2 dan abang2 jangan dok sakan sangat main mercun la, buat kuih raya la or shoping sana sini dekat2 nak raya nnti.rugi woo kalo tlps lailatul qadar.

azam pose tahun ni nak melaksanakan pose dengan sebaik-baiknya.selain tu xnak tinggalkan terawih melainkan kalo dibagi cuti dan nak menambahkan token pahala aku v(^_^)

p/s : background muzik baik skit sempena ramadan yang bakal tiba....selamat berpuasa kawan2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...