Wednesday, July 13, 2011

ni suma yanamib punya pasal...

salam.hai...akibat dari entry yana merangkap wife ujang di link INI kitaorang satu opis reramai gi serbu tempat pakcik mcd.hehehe...thanks tu sis yana sebab buat entry pasal kupon mcd tu.sebabnya aku ni jarang tau pasal makanan2 free ni.tau melantak jer (-_______-")

so aku telah war2 kan kepada akak opis aku pasal ni.disebab kan masa baca entry yana tu aku cuti maka esoknya lah merangkap ari selasa aku print out kupon tu.dan arini bersamaan ari rabu dah gi menebus makanan buy 1 free 1.hahaha

print besar2 ok sebab kalo kecik2 dia xterima..better saiz A4.hahaha
dah dekat2 abis ofis hour dak2 opis tanya "dengar kata mcd ada buat buy 1 free 1 ek, macam mana nak dpt tu?". maka akak nurul dengan baik atinya tolong printkan besar pnya kupon untuk diaorang.so petang ni balik je keje dak2 ofis aku suma pakat serbu mcd.hahaha.terbaekk...

p/s : sempat ag pada sape2 yang nak print out kupon ni sebab dia nya limit sampai 12am tonight aka 11.59 (13 july 2011).ooppss lupa..thanks sis yana v(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...