Tuesday, July 12, 2011

bila S&S bertemu semenanjung

salam guys...aku bru je abis kursus ari jumaat ritu.malam tu dh kena balik tapah dah.sebab family aku dok risau psl perhimpunan BERSIH tu.lantak pi la psl bersih tu....sbb benda tu ada baik dan buruknya...pandai2 la diaorg settle scra wajar.sebab kalo kita tolong bg pendapat pun bkn diaorg nk dgr.

aku nak story psl peserta2 kursus yang aku gi selama seminggu ni.kursus ni ada dua sesi sebenarnya.sesi first adalah sesi yang aku gi ni dan sesi second pada 11-15 Julai ni.masa aku kursus ni suma nya adalah staf dari zon utara,selatan, timur,sabah dan sarawak.

memula tu aku dah risau dh sebab dok kursus ngan dak sabah sarawak.yela bukan nya kenal kan.tapi....first time jumpa dak2 dari sabah, memang sempoi.masa tu time dinner.aku turun la ngan member2 bilik aku then masa smpai kat tempat makan tu, dak2 sabah ni menegur.kitaorg memula buat xtau je sbb xkenal.lepas tu baru la ok.tapi diaorang memang terbaekk arh.sangat sempoi,peramah,kelakar dan paling penting hensem,ahaha.

tu la pepatah ada kata xkenal maka xcinta.memang betul sangat la tu.sebelum kitorang kenal dak sabah kitaorang dok rasa diaorg ni xbest or bosan.tapi dah lama2 hambik ko sembang xingat ngan diaorang.ada sorang roomate aku masa kursus tu dari sarawak.dia adalah the only lady kat tunas sarawak.huhuhu...menjadi rebutan ramai seyh.

pada pandangan aku dak2 sabah sarawak ni memang sempoi dan suka bertanya,sebab sepanjang kursus diaorg asyik bertanya je.tapi dalam kemeriahan ngan dak2 S&S (sabah & sarawak) ada peserta dari negeri lain yang xberapa nak ramah.apa yg aku nampak diaorg mcm xbercampur sangat ngan orang.tapi biarkan ada aku kisah.

xpe la aku pn xde story sgt sbnrnya..bukan xde la juz xtau nak story mcm mana je...tapi memang best sangat2 dapat kenal ngan korang2 suma...layan pic je la ek.itupn pic copy dr dak2 S&S jugak v(^_^)






p/s : tahniah dan terima kasih kepada anda semua.korang memang terbaik lar.hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...