Thursday, July 28, 2011

selamat berjuang wira-wira negara

entry kali ni dibuat dgn perasaan yang berkobar-kobar dan penuh semangat.sebabnya malam ni kan ada game malaysia vs singapura kat SNBJ.perghh even aku xgi stadium tapi semangat aku dh berkobar-kobar dh nak tgk ni.apatah ag penyokong2 yang akan ke stadium kan.huhuhu
aku berharap sangat pasukan harimau malaya dapat kemenangan malam ni.besar sgt harapan rakyat malaysia terhadap diaorg ni.semoga dgn kehadiran 85,000 penyokong kat stadium tu dpt menaikkan semangat diaorg.tu blm tmsuk penyokong kat luar stadium ag.beratus ribu rakyat sedang menyokong mereka semua.
maybe diaorg leh ikut 4 perkara di atas ni,
bersemangat = semangat dalam game supaya dapat mencapai kemenangan yang diharapkan.
patuh =  pada arahan coach rajagobal supaya apa yang dipelajari dpt dipraktikkan dan dijadikan panduan.
seimbang = *xberapa tau nk hurai tp still sesuai*
fokus = paling penting dalam game.kalo xfokus cam mane nak menang kan
*tambahan.
disiplin = tanpa disiplin yang kuat kita mungkin xdpt mencapai apa yang dihajati.

selamat berjuang wahai wira-wira negara.semoga anda semua dapat mengharumkan nama malaysia.biarlah apa orang nak kata pasal pasukan harimau malaya yang penting dalam 1000 kritikan tu masih ada beribu-ribu ag yang menyokong anda semua termasuklah aku.Wish u all best of luck.semoga mencapai kemenangan.AMIN...
owh tidak harimau membaham singa.yeahh!!! i like.
p/s : selamat berjaya dan aku doakan kita semua beroleh kemenangan yang diinginkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...