Wednesday, December 21, 2011

HafizZainal's contest - senyuman mahal II

assalamualaikum

nak menyebok kat satu ag contest.aku dah lama dah tau contest yang HZ buat ni.tapi bila tengok tarikh tutup lambat ag so tunda2 la.hehehe

klik SINI untuk join contest
v
v
v
v
v
v
v
v

pic yang konon senyum mahal

aku pun xtau senyum yang tu mahal ke murah.sape leh letakkan harga.hahaha.sebenarnya aku sangat jarang senyum sebab kalo senyum mata aku jadi kecik -_-" so aku anggap senyum tu la paling mahal sebab pic aku lain tu aku senyum pun xnampak macam senyum.so ni je la yang terbaik.hahaha

berminat nak join bukan sebab nak hadiah tapi lebih pada nak berkenalan ngan kawan-kawan alam maya.tapi kalo menang pun alhamdulillah.rezeki jangan ditolak (okeh perasan!!). so ini adalah contest ke 4 yang aku join sepanjang berblog.tahniah pada diri sendiri.yeah!!

1st impression? rasanya aku xberapa kisah orang tu pakai braces or x.tapi aku lagi suka tengok gigi yang tanpa braces.sebab aku rasa kalo ada braces kat gigi tu nampak macam lain dan serabut.xde braces ag cun rasanya.okeh pendapat aku je.jangan marah kat aku lak.

nak tag kat blogger :

last sebelum habis jangan lupa:-
  • like fanpage HZ kat SINI
  • follow blog HZ di SINI
  • juga follow twitter dia kat HZ tweet
  • lastly subscribeutube channel HZ untuk perkembangan video terbaru di SINI....
Hah!!!ok dah habis dah entry untuk contest ni.selamat berjoin.eyh!!

2 comments:

CikLaLA said...

woW... sweet... Gud Luck! jangan lupa join 1st contest saya juga. hihi

maisarah sarah said...

sedang meg adjust utk contest anda nih.tgh mencari pic.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...