~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Sunday, March 13, 2011

si "dia" datang lagi....

assalamualaikum...
again...again...and again....
si "dia" yang bernama temuduga datang ag kat aku.
tapi aku xkisah...selagi aku xdapat keje tetap selagi tu aku akan berusaha  untuk pergi interview tu.
tapi yang xbestnya terpaksa menyusahkan orang lain sebab intvw tu kebanyakkannya kat KL.
so terpaksa la along or alang amik cuti.tapi selalunya along ar.

kali ni aku dapat interview utk jawatan pembantu pertanian G17( kontrak).
under perbadanan putrajaya..
so kalo aku dapat keje dok kat putrajaya la aku.
hak hak hak
tapi skang aku tengah try nak isi spa perak utk jawatan pembantu pertanian.
dengarnya ada 8 kosong.
tapi tadi aku try buka websitenya xleh la plak.
owh sedih!!!
xpe aku akan cuba di hari dan waktu yang lain...
tutup nya lambat ag. 1 april nnti baru tutup.
jangan au lupa sudah la.
hehehee


p/s : wish me luck and dapat keje tetap secepat mungkin yer..
AMIN...

3 comments:

Devil Inc. said...
This comment has been removed by the author.
Devil Inc. said...

Eheh, tulis baliklah komen :D

Pertama - selamat berjaya dengan temuduga terbaru :)

Kedua - Tak apa pergi banyak temuduga sekalipun. Jemupun kena gagahkan diri pergi juga. Semua itu bala eh... bukan, pengalaman :P

Jangan risau, rezeki itu ada, cuma belum sampai masanya lagi. Rezeki ditemuduga kan dah ada? Bukan semua orang dapat pergi temuduga tahu? :)

maisarah sarah said...

oho...first comment tu awknya la ek.hehehe

thanks..

memang kna gagahkan pn...kalo xcmne nk dpt keje and nk dpt fulus.huhuhu

yup sy setuju!!!hehehe...

trima kasih atas komen2 nya.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...