Monday, March 14, 2011

BeRsaHaBat xkIra DImaNa SeKaLipUN.....

hai semua....
mari dekat..mari dekat...
tengok ni...
ramuan istimewa mayonis sebenar lady's choice..
lebih pekat,berkrim dan gebu..
cuma tambahkannya dan lihat hasilnya...
urmm.....
(apehal tetiba masuk iklan sheila rusly lak nih)

ok...back to our story.
hehehe
kadang2 kalo kita ni peramah, kita akan bercakap ngan semua orang.
xkira la kita kenal or x kan.
tapi pesen aku ni kalo jumpa depan2 aku memang xreti nak bersembang.
tapi kalo dalam fb or komen mengomen kat blog tu peramah lak aku..
pelik gak.
huhuhu

kat fb aku ramai gak member2 yang aku xpenah jumpa tapi aku boleh bersembang macam2 ngan dia.
even share problem pun ye gak.
contohnya  cik epal hijau (bakal sepupu aku)
hehehe
even xpernah jumpa dia, tp aku still leh sembang2 hal secret ngan dia.
huhuhu
dia kata aku ni peramah.
padahal..cuba jumpa tengok kompem aku senyap seribu bahasa.
but dia pun aku rasa peramah gak even xmanyak cakap ngan bakal mak mentua dia.
hahaha
kalo cikgu xbanyak cakap susah gak tu =)

another person noraida puteh (awek muslim player bola sepak kebangsaan tu)
aku panggil dia kak puda je.
even xpernah kenal face to face tapi still leh share2 cerita ngan dia..
dan juga aku selalu mendapat nasihat2 dari dia.
(^_^)
dia sangat peramah,baik dan beauty.
so kesimpulannya...
 walaupon kita xpenah jumpa org tu dan hanya berkenalan di fb kita still leh kamceng ngan dia..
siap share problem ag sama2...
hahaha


p/s : so marilah kita semua mencari sebanyak mungkin kawan or sahabat...

but make sure cari kawan yang sifat peribadinya baik...

jangan salah pilih kawan lak....

2 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

wahh...maisarah kenal dgn awek muslim tu ke??lepas ni boleh minta tandatgn muslim tu dari awek dia..huhu..btul tu,,kita kena la cari seramai mana kawn yg boleh..tapi,kena cari yg betul2 ikhlas taw..huuhu

maisarah sarah said...

hehehe..kenal kat fb je la alief..kalo kenal dpn2 best ar.huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...