~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 28, 2014

[LAGU 14] - Hijrah menuju Allah

Assalamualaikum

Hari ni nak share pasal lagu dari kumpulan devotees.sempena maal hijrah baru2 ni kan.belum terlambat pun rasa nya nak ucap selamat tahun baru kat korang semua.semoga amalan kita bertambah baik dan semakin baik hendaknya.

lagu ni buatkan aku tertarik nak dengar ulang2 kali.sebab liriknya macam best.kita nak berhijrah daripada yang kurang baik ke semakin baik memang payah.tapi kita tetap kena buat dan pengakhiran nya nanti sangat indah.sama la macam lirik lagu ni.so cekidaut (jangan lupa tutup lagu background blog ye)




LIRIK LAGU :-

Bulat nian tekadmu
Dalam hijrahmu itu
Allah nanti kan bersama
Tempuh jalan yang diredhai

Hijrahmu menuju Allah
Ia sunnah para nabi
Para salihin dan muttaqin
Kembara hati menuju Ilahi

c/o
Andai rasa diri lemah
Di perjalanan hijrahmu
Sendirian tanpa mampu
Mohonlah pada Tuhanmu 

Hijrah ini memang susah
Hijrah ini memang payah
Hijrah ini menuju Allah
Di hujungnya hasanah


p/s : enjoice dan selamat berhijrah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...