Friday, February 18, 2011

my feveret player

Assalamualaikum……
Sihat ke semua??hehehe.hope semua sihat la ye.entry arini nak story pasal fevered player.player??gila ke ada lak ‘player’ feveret.huhuhu..bukan feveret tu la..ni player bola sepak kegemaran aku.
Sejak2 kena bahang bola dari sukan asia ngan aff Suzuki aritu la ni.even ramai yang minat safee Sali aku tetap xberapa minat dia.hahaha…walaupun dia org tapah gak..tapi aku still sokong mereka semua.yeah!!!

First feveret player aku ialah player no 24, MOHD MUSLIM AHMAD. Start minat masa tengok dia main game kat sukan SEA di Loas.selama ni aku dok mencari nama dia kat fb.tapi xjumpa2 sebab xtau nama penuh dia.dan masa sukan aff aku dapat tau nama penuh dia.terus aku search kat fb.hahaha.akhirnya jumpa.Why?? Why aku minat dia….sebab nya aku suka tengok dia tanduk bola…setiap kali dia dapat bola most of the time dia akan menanduk.jarang aku nampak dia sepak bola tu….dalam kepala otak aku ni tertanya-tanya gak kepala dia ni batu ke pe?..xsakit ke bila tanduk bola tu?xrasa macam biol ke masa lepas tanduk bola tu?hahaha banyak kan persoalan aku.tapi apa ada kisah..janji dia main best.dia pn aku rasa seorang player bahagian pertahanan yang baik.jarang bola boleh lepas.selalu kalo aku tengok bola dah dekat2 nak sampai kat penjaga gol Malaysia mesti aku usha muslim.sebab nya dia selalu tanduk bola tu keluar dari padang.dia menggunakan ketinggian yang dia ada.untung kak puda kan. (^_^) owh lupa..kak puda tu awek muslim.cun tu awek dia.muka ada ala2 heliza af sikit.dan kak puda sangat2 baik dan dari apa yang aku tengok gambar2 kak puda, dia seorang yang lemah lembut.semoga jodoh mereka kekal lama dan kawen cepat2.even diaorg dua muda ag.hehehe


muslim dan kak puda

Nama: Mohd Muslim Ahmad
Tarikh Lahir : 25 April 1989
Pasukan : Harimau Muda A
Posisi : Pertahanan Tengah.
Tinggi : 1.83 meter
Jersi : 24
Makwe : Noraida aka Kak Puda.

Second feveret aku minat player no 8 iaitu MOHD SAFIQ RAHIM.sangat suka dia sebab dia sangat lincah waktu kt padang.dia ni gak boleh dikatan pencetus idea untuk bola dibahagian tengah.selalunya dia akan sedaya upaya dapatkan bola di bahagian tengah untuk membantu memberi gol kepada pasukan. Aku rasa dia seorang yang panas baran tapi still leh bentuk satu pasukan yang baik as a leader. Jujur aku cakap la, aku lagi suka safiq yang jadi kapten dari aidil.huhuhu…xtau sebab pe.tapi bagi aku safiq lebih sesuai dan berkeyakinan.muka safiq ni selalu garang..even dia senyum pun still nampak muka dia garang.huhuhu..tapi selalunya orang yang muka garang ni baik.kan3….


Nama : Mohd Safiq Rahim
Tarikh Lahir : 5 Julai 1987
Pasukan : Selangor
Posisi : Pertahanan Tengah
Tinggi : 1.67 meter
Jersi : 8
Makwe : aku xtau tapi dengar kata nya ada.

Aku rasa dua tu je yang aku minat giler2 kowt…tapi paling minat dah tentu2 la muslim kan.hehehe..kak puda jangan marah ye.player lain pun aku suka dan sokong gak.so all of u do your best untuk diri sendiri,pasukan dan Negara…go go chaiyok!!!

p/s : sangat suka bila mereka semua beroleh kemenangan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...