~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 2, 2012

cerita nescafe...cool bebeh!

assalamualaikum

orang kata kalo minum nescafe boleh hilangkan ngantuk. tapi nescafe ni banyak kafein yang boleh merosakkan organ dalaman. kata deme la. tapi aku memang tau nescafe ni banyak kafein. masa zaman2 belajar dulu aku rajin gak beli nescafe yang dok 20 paket sekali tu.

al kisah nya.masa zaman belajar dulu kalo minum nescafe tu, langsung xhilang ngantuk.sakit hati *buat gaya ropie* serius kot.masa zaman kat teknik sampai la ke zaman kat institut pertanian. amik la berapa cawan nescafe pun. masuk je kelas confirm snooker gak =_="

sama gak macam gula2.orang kata makan gula2 time study supaya xngantuk.kalau boleh amik yang jenis berangin.hoihh xleh pakai ok.aku selalu beli ceklat yang jenis berangin tu.xde pun hilang ngantuk.lagi sedap tido ada la. selalu gak aku tertido sambil ceklat dalam mulut tu xhabis pun lagi.ekekeke

tapi lain kisah nya masa zaman dah kerja. sekarang ni kalo ngantuk je aku akan cari nescafe or yang sama waktu dengan nya. aku ni bangsa xreti tido awal.pukul 2  pagi tu mata tengah segar bugar lagi. dok syok main game snowball lagi. tapi alhamdulillah esok nya xde la liat nak bangun.mau nya x.kalo alarm pun ada 3 pehtu yang 2 alarm tu pulak jenis ada 5x time.hehe

macam ni la maksud aku.ni pic dari tomok =)
so buat masa ni pencelik mata aku adalah nescafe.huwahaha dah boleh geng ngan azhan rani dah.actor sorang tu lagi gila nescafe. semedang je ngan nescafe dia.sama gak macam zahiril adzim.tu pun gila nescafe gak tu.huhuhu kalo sape rajin follow instagram azhan rani mesti tau betapa gila nya dia ngan nescafe >_<
page azhan rani .

dari instagram azhan rani =)
p/s : nuffnang baik hati bagi BE banyak giler.dulu aku ada RM18.76 je sekali ada RM 53.82....cashout!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...