Friday, October 12, 2012

{LAGU 12] - perjalanan hidup

assalamualaikum

sekarang ni keje aku nak share lagu je.sebabnya aku malas nak menaip panjang2 kan.lagipun aku nak share je lagu2 yang menarik perhatian aku and lagu yang ada makna dalam life kita ni.

okay lah arini nak share lagu dari maesa andika setiawan. tajuk lagu ni adalah perjalanan hidup.dengar nama pun dah tau lagu ni dari indonesia.bukan la nak mengagungkan lagu dari luar tapi bagi aku kalau lagu tu ada makna dan boleh motivate diri so apa salahnya.

oh ye first time aku dengar lagu ni masa baca entry dekat blog HAMI ASRAFF. tanpa segan silu nya terus laju2 aku post status kat fb dia tanya apa tajuk lagu tu.hahaha pedulik kan.nak tau jugak lagu pe sebab best sangat. tapi blog hami dah off kan lagu tu kot sebab aku xde dengar dah masa baca new entry dari dia.

ok la jom sama2 dengarkan lagu ni.sempena hari jumaat ni kan.so haruslah dengar lagu2 yang motivate skit.anyway please scroll bahagian kanan blog aku untuk pause/stop kan lagu blog aku ni.hehe maaf nyusahkan ^_^

lagu PERJALANAN HIDUP
LIRIK :-

Dalam hidup ini penuh cobaan dan liku-liku 
Buatku menyerah dan putus asa 
Hanya senyuman dan air mata 

Setiap manusia pernah merasakan kegagalan 
Jangan menyerah dan putus asa 
Hidup adalah perjuangan 

Majulah, jangan menyerah 
Perjuangkanlah cita-cita 
Hadapilah hidup ini 
Mungkin hanya ujian Tuhan 

Setiap manusia pernah merasakan kegagalan
Jangan menyerah dan putus asa
Hidup adalah perjuangan

Majulah jangan menyerah 
Perjuangkanlah cita-cita 
Hadapilah hidup ini 
Mungkin hanya ujian Tuhan 

(majulah, janganmenyerah 
Perjuangkanlah cita-cita 
Hadapilah hidup ini 
Mungkin hanya ujian Tuhan)

 Majulah, jangan menyerah 
Perjuangkanlah cita-cita 
Hadapilah hidup ini 
Mungkin hanya ujian Tuhan, hanya ujian Tuhan

p/s : enjoice dan semoga dapat memotivasikan diri kita =)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...