Thursday, September 20, 2012

nak jugak!

assalamualaikum

selalu aku baca dekat blog or fb yang ramai xsuka bila baca blog yang ada lagu.salah satu sebabnya otak makin bercelaru bila sambil baca sambil dengar lagu tu.kalo orang yang macam aku xpe la.yang sambil baca sambil dengar lagu tu xde hal punya.tapi xsemua macam aku kan.

untuk makluman aku memang suka letak lagu kat blog sebab aku sendiri yang nak dengar :p lagipun bukan nya ramai yang baca blog aku ni.so apa salahnya kan.dulu aku letak lagu2 yang ada lirik dan lagu yang ada maksud mendalam bagi aku.

lepas tu aku try plak lagu yang xde lirik juz melodi je.macam kitaro dan lain2.pastu aku balik semula pada lagu yang ada lirik.lagu si nikita willi kot namanya.sedap gak.tapi ntah apa kena nya tetiba lagu tu senyap je.ada la dalam 2 bulan dia senyap je.

so tadi aku saje search lagu lain.sebab macam bese aku nak muzik!hehe alih2 aku terjumpa lagu dari kamal uddin. aku tau pasal kamal uddin ni masa aku gi conference Being ME hujung bulan 6 ritu.suara dia merdu dan tersentuh.so aku pun pilih lagu subhanallah.lagu ni aku pernah letakkan di entry SINI

ok untuk pengetahuan jugak lagu kat blog aku ni disediakan juga dengan butang pause or stop.so xde masalah kalau korang rasa macam lemau je or malas nak dengar lagu tu or rasa macam pening2 lalat sambil baca sambil dengar lagu, makanya boleh lah gunakan function button tersebut.ok?music player tu ada di bahagian kanan blog aku.


lagi satu sebab ialah dengan ada nya lagu subhanallah tu at least telinga kita dihadiahkan dengan zikir.lebih elok rasa nya kalau kita ikut sama berzikir.kan lebih baik. dan lebih bagusnya aku dapat la sikit tempias pahala tu kan >_<

so tu je la.xkisah la korang nak kata ape.suka ke xsuka ke or xmau baca blog aku ni pun aku xkisah.janji aku suka.haha blog aku kan....erk!

p/s : sejuknya sejak akhir2 ni :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...