Thursday, October 11, 2012

[LAGU 11] - jaga-jaga (yale2)

assalamualaikum

arini nak tempek lagu dari dato fazley kita ni....bukan setakat boleh menyanyi tapi boleh juga berlakon, bermotivasi dan paling penting memasak.hehe best woo kalo reti masak.aku yang gegurl ni pun kalah ngan dia rasanya....idak le aku reti nak buat pe benda yang dia masak kat masterchef selebriti tu.

setakat ni lagu paling aku suka dari dato fazley ni adalah lagu bila april ngan satu lagu raya tu.lupa tajuknya =_="  oh sape penah beli buku motivasi dari fazley?aku pernah beli masa aku form 3.buku tu masih ada lagi kat kampung.dari buku tu la tau serba sikit pasal paly ni.nice sangat and so cute dia masa kecik >_<

ok la aku tempek lagu baru dari dato fazley feat altimet ni beserta liriknya sekali.aku suka part yale2 tu weh,haha rasa macam nak yale2 sama plak.tapi overall lagu ni best gak.ala2 sempoi je kan =) anyway plez pause dulu lagu dari blog aku ni.di bahagian kanan blog.sila scroll down



LIRIK :-

Bermain-main mata
Juga tak perlu kata-kata
Jika yang penting rasa-rasa
Harus di jaga jaga lah jiwa
[Pre-chorus]
Biarlah cuma di cinta-cinta
janganlah mudah di cuba-cuba
Jangan mudah berani
Simpan semua angan-angan berahi
Bagi insani
[Chorus]
Yale yale yale yale yale x2
Hati senang tiada menentu
Bagaikan kumbang mendapat madu
Jangan difikir-fikir pula
Pening pening jika dah bermula
Lebih baik diam-diam saja
Harus di jaga jaga lah jiwa
[Ulang Pre-Chorus]
[Ulang Chorus]
[Rap]
Yang ke-tiga dah kembali
Kali ke-dua sesi ulangkaji
Kamu cantik, dia tertarik
Mari kita kira-kira bagai matematik
Aku tambah kamu, dan tambah kamu
Darab nafsu, dapat salah laku
Jangan risau tiada sesiapa yang tahu
Cuma kita bertiga dan yang Satu! Haru!
[Ulang chorus 2x]

p/s : enjoice guys =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...