Thursday, October 11, 2012

urgent! help me please

assalamualaikum

nak minta tolong sangat2 pada pengguna-pengguna celcom or yang tahu pasal celcom.tau x macam mana nak block no orang lain dari call/mesej no kita.....tanpa perlu ke celcom center.mana la tau kot ada cara lain selain dari terus ke celcom center.

area sini mana de celcom center.x lalu nak merempit semata-mata nak block no 'orang' tu. xtahan dah rasanya.....kalau dapat block nombor dia alangkah bahagia nya rasa hidup.penat dah mereka alasan macam2 supaya xkacau aku lagi.

sampai kan aku bagi alasan yang aku dah mati semata-mata xnak dia contact or mesej aku lagi.dah dekat 5 bulan aku xlayan langsung mesej/call dari dia.lantak pi la ngan dia.so plez kawan2 kalau tau macam mana nak block no orang plez inform me A.S.A.P

jasa kalian amat aku hargai....i need my life.xsuka la bila privacy kena kacau.help me k.thanks guys ^_^

p/s : masa lampau!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...