Tuesday, July 24, 2012

wish me luck :)

assalamualaikum

petang ni aku akan gerak ke kl sebab esok aku ada interview risda.untuk makluman ini kali ketiga aku dapat interview dengan risda.tapi satu pun xlekat lagi.tapi xpe....at least aku dah ada keje cuma keje sekarang ni kontrak la.

agak kelam kabut la jugak.petang ni gerak ke kl.esok pagi sampai petang menempek kat pejabat risda then siap2 gi pudu balik tapah.khamis pagi gerak gi kerja.huwaaaa busy nya hidup ku.hahaha

xpela aku cuba sedaya yang mampu walaupun aku xstudy mende pun.aku rasa macam aku xde interview lak.huhuhu kanda risda please be nice to me.ok?


selamat berpuasa dan berbuka kawan2.aku tengah dok layan citer hoore2 nih.sedih la plak.sobs sobs ^_^

p/s : gud luck buat kawan2 yang ada interview gak

10 comments:

haz said...

good luck~ ^^

Hans Hanis said...

insyaallah ada rezeki pasti dapat
semoga berjaya :-)

EMYR ASHRAFF said...

wawa.. Gud luck ye..
Insha Allah, semuanya akan berjalan lancar :)

maisarah sarah said...

haz: thanks ye

hans : amin.hehe alhamdulillah suma ok.huhuh
ameerul : thanks.awk tu kena study rajin2.haha

Anonymous said...

apa soalan2 nya eh...leh bantu tak?
tq

maisarah sarah said...

hye cik anon. awak intvw untuk penolong pegawai pertanian ke?

kalo yang tu saya xtau la.saya ritu jawatan pem ptanian.

dia tanya macam bese je.apa tu risda, bawah kementerian mana, sape pengarah, tugas2, apa fungsi risda ngan keje2 sekarang.lain2 tu bese je

Anonymous said...

Sy iview n17 jer...byk tanya psal risda eh...kenej study btul2 ni..sy dh 5 tahun kontrak..haishhhh...nk cr tetap

maisarah sarah said...

untuk n17 xtau la pulak.maybe pasal pentadbiran.mcm saya g17 mmg byk pasal risda la.hehe skrg suma byk kontrak.saya pon keje kontrak skrg :)

Anonymous said...

ooo...ok..neway result dah kuar lum?

maisarah sarah said...

belum lagi.huhuhu katanya bulan 9 tapi xde pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...