Friday, July 13, 2012

kursus pulak

assalamualaikum

aku rasa sejak dari 2 bulan lepas memang aku xlekat dekat rumah sewa ni bila tiba hujung minggu. ahad ni bersamaan 15/07/2012 sampai 17/07/2012 aku akan berada di PNB Ilham pord dickson sebab ada kursus pemantapan kerjaya.

xrajin sebenarnya nak gi kursus ni tambah pulak jauh kan.tapi nak buat macam mana.aku ni kerja kontrak je.setiap tahun mesti ada sekurang-kurangnya 7 hari berkursus ataupun sekali.aritu aku dah join teambuilding kat pahang selama 3 hari.dan kali ni pun 3 hari, maknanya aku dah ada 6 hari.huhuhu ok la tu dari xde langsung. selamat jugak la markah prestasi aku nanti.hahaha

tapi xpe orang kata amik pengalaman dan maklumat berguna je.hehehe selain tu makan2 angin kat negeri orang pulak.dan yang paling penting kumpul sijil.hahaha.yelah aku ni kan kontrak je so kalo ada interview jawatan tetap at least banyak la sikit sijil aku kan.hehe


konsultan untuk kursus aku ni nanti daripada hijrah minda yang bertapak kat bandar baru bangi.sebelum ni pernah gak mpob amik dia jadi konsultan dan best jugak la aktivitinya.so apa lagi cekidaut la nanti.huhuhu..semoga aktiviti nya suma best dan santai ^_^

p/s : dah nak puasa weh :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...