~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, February 29, 2012

oreo 3 plus 1

assalamualaikum

tadi aku saje je usha-usha youtube.macam-macam cerita aku tengok.daripada video pasal susan boyle membawak kepada video budak-budak kecil korea menari sampai la ke video oreo 3 plus 1.

tapi aku nak share video pasal oreo 3 plus 1 tu je.sebabnya aku tengok video tu ada mesej yang bagus dan video yang dihasilkan tu smart gak la.huhu

cekidaut (jangan lupa pause muzik dulu ye.kalo ada bunyi muzik la)



mesej yang aku dapat dari video ni adalah :
# bersyukur dengan apa rezeki yang ada.
# selalu berterima kasih pada yang sudi membantu.
# alert dengan keadaan sekeliling kita .
# cuba membantu kawan kita walaupun masa tu kita susah.
# sekali sekala buat pengoraban untuk kawan-kawan.
# hargai selagi mereka masih ada.
# persahabatan yang sejati tiada nilai harganya

walaupun aku tengok diaorang ni agak kaku sikit tapi xkisahlah kan.yang penting mesej yang diaorang sampaikan tu dapat diambil.nangis kot aku tengok video ni.tapi nangis sikit je la.aku rasa macam nak slap2x je si ajis tu.kerek giler cara dia.tapi kalo perasan antara semua tu ajis la yang caring pasal hilmi cuma cara dia tu kasar je.tapi kan hilmi tu ensem weh.haha

so xkisahlah apa pun.janji niat diaorang buat video ni baik dan mesej yang disampaikan pun baik.owh ye budak-budak oversea memang suka buat video kan dan video diaorang memang ohsem.huhu

p/s : " tidak sempurna iman seseorang sehinggakan kamu menyayangi sahabatmu seperti mana kamu menyayangi dirimu "

6 comments:

Hans said...

yups
betul lah point2 tu
:-)

p/s : eh..ayah ekau jual set duit yang mana?

maisarah sarah said...

lambat hans.dh selamat dijual.huhu

Hans said...

sob sob sob
sedih weh
aku hari tu punya gigih minta tolong orang beli tapi dia lambat bertindak
haih
bukan rezeki aku

maisarah sarah said...

ayah aku dpt ritu pn sb abg sdra aku tlng belikan.250 kot semua skali.huhu

ayanuts said...

stju :) msj yg nk dismpaikn tu yg pntg

maisarah sarah said...

yups.rupa watak dan keadaan lain di dalam video adalah bonus.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...