Thursday, February 2, 2012

maulidur rasul #2

assalamualaikum

selalu aku jumpa kumpulan nasyid or penyanyi lelaki yang banyak menyanyikan lagu-lagu berunsur ketuhanan.bukan nak kata penyanyi perempuan xde.cuma aku je yang jarang jumpa.jangan salah faham ye kawan-kawan.

so tadi secara xsengaja aku terjumpa video selawat siti nurhaliza dan rakan-rakan.ramai yang tahu siti nurhaliza selalu jugak nyanyikan lagu-lagu berunsur ketuhanan.macam yang akan berlangsung nanti.siti akan join venture dengan kumpulan rabbani untuk majlis maulidur rasul.tapi aku dah lupa la detail majlis tu.maaf!!

so jom kita dengarkan sama-sama.kalo ikut sama berselawat lagi baik (jangan lupa pause dulu lagu background blog aku di bahagian bawah ye). cekidaut!!!



p/s : semarakkan rasa cinta kepada Nabi Muhammad SAW.bukan pada maulud Nabi sahaja tapi sentiasa.

2 comments:

Pondok Usang said...

Salam Maulidur Rasul dariku.. =)

maisarah sarah said...

salam maulud juga.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...