Sunday, May 29, 2011

ujang 9897 dan yanamib

aha siapakah mereka berdua itu....eyh lupa...apa khabo suma..ada baik ka.hehehe...ha berbalik pada soalan aku tadi...siapakah ujang 9897 dan juga yanamib ini.jawapannya adalah.....sila la buka blog mereka.hahaha (ada rasa mcm nk hempuk aku x?).hehehe

ok la sebenarnya diaorg dua ni asben and wife..kalo melayu nya panggil suami isteri.hehehe...diaorang ni baru je kawen awal bulan mei ritu.suka giler aku tgk diaorg nih.sweet jek (nak jugak!!!).wah gitu.hehehe..ok serius!!pada pendapat aku diaorg ni memang sepadan sangat2,sebab pe tau..diaorg ni sama2 encem dan cantik.

lepas tu lak dari pada apa yang aku baca kat blog diaorg....diaorg ni jenis yang sempoi,kelakar dan sweet (bape byk nak sweet ni).sangat2 like mereka berdua...adoih dh macam xde idea je.hahaha..xpe2..cuba lagi..

ok yang aku tau ujang 9897 ni dia join blog sebab dia dicabar oleh puan yanamib merangkap wife dia.nak tau camne leh tau.sebabnya dah besar2 ujang letak kat header blog dia tu.yang dia "mula mengetuk papan kekunci dgn aktif pada 8/12/2010 setelah diracun oleh yana".hehehe bagi aku sweet giler ayat tu even nmpk macam zalim je guna perkataan racun tu.hahaha

aritu aku ada terbaca entry yana dia kata ujang ag glemer dari dia.sebab masa ujang baru2 bt blog dia dh ada ramai follower.wah gitu.hehehe.tapi yana xkisah pn sebab dia yg suruh ujang wat blog.aku pn ada tgk video diaorg kena intvw ngan ben ashaari.dlm video tu yana mcm malu2 la.yang kelakarnya ujang kata first income berblog nak beli mesin basuh.hahaha...memang cool giler la diaorg dua ni.

ag satu aku suka tgk part diaorg amik gambar pre wedding diaorng..try usha kat sini..cute meyh deme dua nii...kompem serasi bersama,hehehe...ada ag kalo nk usha kat sini...dan yang paling aku suka tengok ialah pre wedding melayu klasik mereka.wah!!!!menarik tertarik mereka mmg da bomb la.nak tgk ag x??meh sini tgk ujang dan yanamib..wah aku dh mcm promote deme dua lak kan.hehehe bukan pe...aku dah rasa macam sukkeeerrrrr sangat tengok diaorg dua nih...semoga mereka berdua bahagia hingga akhir hayat dan cepat2 dapat zuriat.hehehe...

kepada ujang 9897 dan yanamib teruskan ber blog ye.kerana entry2 dr anda berdua merupakan slh satu sebab hari2 ku kini ceria.hehehe ayat skema giler.

p/s : macam mana nak glemer macam ujang 9897 tu ek.sebab yana pn xseglemer dia.hehehe

4 comments:

Ujang9897 said...

uik...hahaha...,

ada2 jer dia ni...tq la ek sebab rajin baca blog bengong tu..=)


tak glemer mana pun la...sama jer semua...

yanamib said...

hye hye..tenkiu buat entry berbaur bodek tp sgt suwit..hahaha..nk jugak guna suwit tu =P

erm nk jd glemer mcm ujang sila bykkan kentut..sekian! (^^,)

maisarah sarah said...

ahaks terkezut tgk ini asben n wife ada komen.hahaha

ujang : mana de bengong la blog hang tu.best pe..bak kata yana suwit jerk.hahaha..

biarla den nk kata blog hang glemer.hehehe

maisarah sarah said...

yana : owh tidak ini ikhlas dari ati yang jujur dan suci (-_-")
mana de bodek la.serius suka tgk korang dua.ag skali nak kuarkan perkataan....sweet.hahaha

tapi kak yana pn glemer jugak sebab ag byk followers dr saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...