Thursday, August 30, 2012

thanks atas feed back

assalamualaikum

hari tu akuada buat entry pasal etika berurusniaga kat SINI. lepas dari aku buat entry tu dalam 3,4 hari lepas tu buku tu pun sampai. tapi malang sebab buku yang dihantar tu ada yang salah. ape pun kes settle sebab aku dah refund balik duit buku aku yang xdpt tu.

tapi aku puji sikap penulis buku tu.aku not sure macam mana dia leh jumpa entry aku tu.maybe sebab dia google pasal buku dia tu kot.so dia pun komen kat blog aku dan bermurah hati nak bagi buku lain sebagai tanda maaf.


dan bagi aku pulak, memang la berbesar hati sebab penulis tu baik hati nak bagi buku yang lain. tapi agak segan gak nak terima sebab aku dah dapat pun buku aku tu.and syarikat yang berkaitan pun dah minta maaf dah atas kekhilafan diaorang.

tiba-tiba aku rasa macam aku terlalu lantang pulak membuat entry masa tu kan.hehehe so aku nak minta maaf pada pihak arrazi sebab terlalu lantang bersuara.tambahan pula mereka baru lagi beroperasi untuk memberikan kemudahan kepada masyarakat.

dulu pun ada pernah dapat feed back dari owner coolblog di tesco seri iskandar sebab terbaca entry aku yang INI. nampaknya berguna jugak la blog aku ni kan.sebagai tempat meluahkan perasaan.wahaha

apa2 pun bagi semua yang ada terlibat dalam entry2 aku ni, diharapkan kalian semua berjaya dalam apa yang sedang kalian lakukan.bukan niat aku nak menutup periuk nasi sesiapa sebab aku sendiri tau macam mana susahnya nak mencari duit.mafkan daku atas kelancangan dan kesalahan.
selamat hari raya (^________^)

p/s : walau apa pun sikap hormat menghormati mesti ada kan (>_<)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...