Monday, April 30, 2012

bila astro bagi free channel

assalamualaikum

ari jumaat lepas aku merajinkan diri merempit balik kampung.niat asal malas nak balik sebab dah tiap-tiap minggu aku balik.sekali astro bagi free lak kan channel2 dia.hehe...balik tu orang lain xdapek nak tengok tv dah.muka aku je.akak aku nak tengok bunga-bunga syurga pun aku bagi tengok kejap je.masa iklan aku tukar.

aku dok layan cerita sergeant tabloid kat channel AOD iaitu 901-907.sakan giler aku tengok dari episod 1-21...setiap episod tu bersiaran selama 42minit.time tengok tu memang dah xde buat pe dah.nak gi toilet pun tertangguh-tangguh,.haha

yang belakang tu adalah polis2 wanita
punya la nak abiskan tengok nya pasal.owh ye untuk pengetahuan aku memang hantu citer dari hong kong atau dikenali sebagai TVB.tambah2 kalo citer pasal polis,forensic or doctor.hehe.citer tu pasal polis wanita yang berhadapan dengan situasi di waktu keje dia.

watak utama..A1 dan Lui Fei Hap
aku suka giler ngan watak madam kiu tu.muka dia macam ada iras seorang lagi pelakon TVB tapi citer lain la.madam kiu sangat comel okeh.pakwe dia si putra pun ensem.hehe.memula watak dia tu dah tunjuk dia ni jenis sombong.tapi dah lama2 ok la.

madam kiu
yang aku dapat dari madam kiu ni adalah kalo kita jadi orang atasan atau bos ke pastikan kita memahami keadaan orang bawahan kita.jangan nak main amik je tindakan.macam madam kiu, dia tukar kan orang bawahan dia ke unit lain lepas orang tu buat kesalahan.orang nampak dia kejam.tapi sebenarnya orang yang ditukarkan tu keje lagi better di unit yang ditukarkan.

ex pakwe lui fei hap yang menyamar jadi pengedar dadah.padahal dia polis juge
so apa lagi....sementara astro bagi free ni tengok le sampai lebam.kat umah sewa aku ni xde astro.tapi petang rabu ni aku balik.hehe.so boleh sambung tengok tv.muahaha.aku nak layan box office ngan kartun lak.hehe.owh astro pelangi juge ^_^

owh sape nak beli vco softgel and oil boleh la ye.aku baru restock je vco softgel ngan vco oil....cuma tunggu barang sampai je.produk lain pun leh gak nak beli tapi tu pre order la.aku juz mulakan dengan vco softgel and pure oil je ^_^


so kalau berhajat nak beli vco softgel or liquid oil leh la contact aku :
0175748664 - maisarah
adek_sarah810@yahoo.com.my
[nak lagi cepat mesej or call je]
or pm je kat facebook aku.hehe
kalo yang tinggal area seri iskandar or tapah boleh amik by hand ngan aku ^_^


p/s : citer dari TVB best!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...