~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, April 3, 2012

siapa kata kenal luar dalam baru leh jadi BFF?

assalamualaikum

korang ngan BFF korang macam mana ek?korang kenal luar dalam dulu baru leh jadi BFF ke?hehe...kebanyakkan nya macam tu lah.bila korang kenal diri sahabat karib korang tu mesti korang leh jadi BFF kan.

tapi percaya x?aku ngan BFF aku ni boleh dikatakan xde la kenal totally luar dalam.sebab kalo ko tanya aku apa feveret makanan ngan minuman dia, movie kesukaan dia, fesyen dia suka or lain-lain selalunya aku xtau pun.cuma orang kata sekadar tahu yang basic je.

so elok je kitaorang berkawan sampai sekarang.and we are Kawan Karib Selamanya (KKS). bagi aku kita xperlu nak tahu luar dalam kawan kita tu kalau nak menjadi BFF.janji bila kita nak ber BFF tu kita mesti saling memahami, percaya, saling membantu, saling kerjasama, engar mendengar, saling menasihat dan semua perkara yang positif. jika korang kenal totally what ur BFF are...itu adalah bonus buat korang.

macam aku ngan KKS aku tu, aku tau dia xsuka ayu raudhah dan dia suka almy nadia. aku tau dia suka makan pedas2 tapi aku xtau spesifik feveret makanan pedas dia tu apa. yang pasti aku tau dia suka masak dan cari resepi.sebab tu kejenya dok cari resepi dan masak je.pehtu sekarang ni dia dok mencari cara-cara mencantikkan body dan wajah.hehe.katanya xde keje kat uman.bosan

haha oklah saje je nak merepek.kesimpulannya jangan anggap bila kita dah kenal seseorang tu dengan lebih dekat baru kita boleh buat dia jadi BFF.itu semua adalah bonus sahaja.kita boleh berkawan dengan sesiapa pun asalkan kita tau adab dalam bersahabat ^_^

kami KKS >_<
 p/s : ngantuk giler weh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...