~ kepada tetamu2 pLeZ kLiK di sini ~

meh sini tengok....

Daisypath Friendship tickers

Monday, June 25, 2012

" saya sudi jika itu yang kau inginkan " INSYAALLAH

assalamualaikum


terkesan jugak sedikit sebanyak dengan butir-butir ayat di gambar tu. gambar ni aku dapat dari page lukisan dakwah islam. banyak juga pic dakwah yang ada dekat page tu. lukisan nya pun comel- comel je.semoga page tersebut semakin mendapat sambutan ^_^

4 comments:

Devil Inc. said...

Kalau lah tak baca yang ditulis bawah gambar tu, memang kompem akan kata - " Owh, budak nie udah mengeletis nak kawen nie, boleh suruh pak Harun carikan calon " XD

maisarah sarah said...

hahha sekali sekala pe slhnya =p

muarra said...

saya bersedia jika memamg ditakdirkan menjadi pasangan saya hingga akhir hayat,,
wanita yang baik untuk lelaki yang baik,,

maisarah sarah said...

muarra : amin...semoga berjaya.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...