Thursday, May 10, 2012

new blog

assalamualaikum

pagi tadi aku dah create satu lagi blog khas untuk aku letak entry2 berkaitan produk dari catalyst.sebab musabab aku buat baru adalah supaya orang yang membaca xkepeningan.blog yang sekarang ni dikhaskan untuk aku share pasal life aku or pape je la.

nanti kalo aku campur adukkan personal blog ngan yang biz punya pastilah orang pening kan.sebab banyak sangat.so at least blog yang baru tu fokus nya kepada biz sahaja.mudah bagi yang membaca kan ^_^

sekarang ni xde la banyak sangat entry.line broadband pun macam siput kan.so aku guna masa yang ada kat ofis ni untuk update entry baru.dari masa ke semasa aku akan update mengenai produk catalyst ni.tapi lambat sikit la.huhuhu

so kepada kawan-kawan sila la terjah ye ke blog baru aku.dan kalau ada yang berminat nak beli vco mesej la aku :)

my new blog

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...